BANKOWOŚĆ MOBILNA
Bank Spółdzielczy w Kłobucku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak smartfon lub tablet.
Aplikacja mobilna dla systemu Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.
Intuicyjny interfejs aplikacji Nasz Bank dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Aplikacja mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do bankowości elektronicznej przez www.
Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami systemu Internet Banking.
Co zyskujesz?
- możliwość autoryzacji operacji zlecanych w bankowości internetowej za pomocą aplikacji bez konieczności przepisywania hasła SMS,
 - bezpłatne powiadomienia o operacjach na rachunku,
 - przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
 - dostęp do historii wykonywanych operacji,
 - dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
 - wykonywanie przelewów internetowych,
 - doładowanie telefonów,
 - wykonywanie przelewów QR.
 
Korzyści dla klienta:
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
 - wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
 - szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
 - większa satysfakcja podczas korzystania z usługi
 
Bezpieczeństwo:
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Aplikacji mobilnej są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać na stronie https://naszbank.pl/ lub w placówkach Banku Spółdzielczego w Kłobucku.
Link do pobrania z AppStore (iOS) oraz Google Play (Android)
    

