Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Doładowanie telefonu

    Nowa usługa pozwalająca Klientom Banku Spółdzielczego w Kłobucku za pomocą swojego konta internetowego doładować telefon. Po zalogowaniu się do Internet Bankingu - wyświetlają się usługi dostępne w koncie internetowym wśród nich doładowania.

    Wystarczy wybrać tę usługę a następnie określić operatora sieci telefonii komórkowej, kwotę doładowania i podać numer telefonu, który ma być doładowany. Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów:

    • T-Mobile,
    • Orange,
    • Plus,
    • Heyah,
    • Play,
    • Polsat Cyfrowy,
    • Diallo,
    • wRodzinie,
    • Lycamobile,
    • nju.mobile,
    • Virgin Mobile

    Telefon komórkowy możesz doładować poprzez

    • konto internetowe IB
    • w okienku kasowym
    • na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycja z rachunku

    Uwaga! Jeśli nie posiadasz jeszcze usługi Internet Banking zapraszamy do najbliższej placówki, wystarczy wypełnić tylko wniosek o uruchomienie usługi Internet Bankingu.

    Zalety doładowania telefonu:

    • usługa jest całkowicie bezpłatna (zero opłat i prowizji)
    • szybki i prosty sposób doładowania telefonu swojego lub wskazanej osoby

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.