Nowa usługa pozwalająca Klientom Banku Spółdzielczego w Kłobucku za pomocą swojego konta internetowego doładować telefon. Po zalogowaniu się do Internet Bankingu - wyświetlają się usługi dostępne w koncie internetowym wśród nich doładowania.
Wystarczy wybrać tę usługę a następnie określić operatora sieci telefonii komórkowej, kwotę doładowania i podać numer telefonu, który ma być doładowany. Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów:
- T-Mobile,
- Orange,
- Plus,
- Heyah,
- Play,
- Polsat Cyfrowy,
- Diallo,
- wRodzinie,
- Lycamobile,
- nju.mobile,
- Virgin Mobile
Telefon komórkowy możesz doładować poprzez:
- konto internetowe IB
- w okienku kasowym
- na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycja z rachunku
Uwaga!
Jeśli nie posiadasz jeszcze usługi Internet Banking zapraszamy do najbliższej placówki, wystarczy wypełnić tylko wniosek o uruchomienie usługi Internet Bankingu
Zalety doładowania telefonu:
- usługa jest całkowicie bezpłatna (zero opłat i prowizji)
- szybki i prosty sposób doładowania telefonu swojego lub wskazanej osoby