Bank Spółdzielczy w Kłobucku oferuje swoim Klientom usługę SMS Banking. Usługa ta zapewnia bieżący dostęp, do informacji o saldzie konta i historii operacji bilansowych.

Jakie korzyści daje Ci SMS Banking?

  • oszczędność czasu
  • niskie koszty obsługi
  • bezpośredni dostęp do danych o stanie konta

Co należy zrobić aby skorzystać z SMS Bankingu:

  • należy złożyć w banku wniosek o uruchomienie usługi SMS Banking
  • określić w jakiej sytuacji ma przychodzić powiadomienie z rachunku, czy:

a. Po operacji bilansowej*:

  • każdej,
  • strony winien (obciążeniowej),
  • strony ma (uznaniowej).

b. Na koniec dnia*:

  • roboczego,
  • roboczego, gdy saldo uległo zmianie,

c. W odpowiedzi na SMS Klienta*.

d. Okresowo:

  • o 900 (dzień roboczy – saldo uległo zmianie),
  • o 1400 (dzień roboczy – saldo uległo zmianie),
  • o 1600 (dzień roboczy – saldo uległo zmianie).

 

uwaga ikonkaUwaga!
Jeśli nr Twojego telefonu uległ zmianie, bądź też utraciłeś go na skutek wydarzeń losowych, powinno to zostać niezwłocznie zgłoszone obsłudze Banku!

 

Kod PIN należy chronić podobnie, jak numery PIN do kart płatniczych. Kodu PIN nie wolno nikomu ujawniać. Najlepiej zapamiętać je lub zapisać w sposób uniemożliwiający rozpoznanie przez inne osoby.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.