Jedną z nowoczesnych usług świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Kłobucku jest usługa Internet Banking, która umożliwia Klientom obsługę posiadanych rachunków poprzez sieć Internet. Korzystając z dostępu do konta przez Internet Banking Klienci zyskują niezależność. Aby móc korzystać z usługi Internet Banking należy posiadać komputer z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową.
Co umożliwia usługa Internet Banking i jakie ma zalety:
- zapewnia stały dostęp do salda i danych szczegółowych o rachunkach posiadanych w Banku,
- przeglądanie historii operacji na tych rachunkach,
- wydrukować fragment historii operacji lub informacje o wybranej operacji,
- złożyć dyspozycję przelewu na rachunek obcy, na rachunek ZUS i na rachunek urzędu skarbowego do wysokości dziennego limitu transakcji,
- pozwala przeglądać wykaz dyspozycji złożonych poprzez wszystkie dostępne kanały elektroniczne,
- przy składaniu dyspozycji przelewu pozwala podać przyszłą datę realizacji, oraz w razie potrzeby anulować takie zlecenie przed upływem daty realizacji założyć i modyfikować listę odbiorców oraz wykorzystywać ich dane przy wykonywaniu przelewów na rachunek obcy,
- pozwala założyć i modyfikować zestawy danych płatników oraz wykorzystywać je przy wykonywaniu przelewów na rachunki ZUS i rachunki urzędów skarbowych.
Bezpieczeństwo
W związku z wprowadzeniem 3D-Secure (bezpieczne płatności kartą w internecie) osoby zainteresowane płatnościami kartą przez internet prosimy o kontakt z Bankiem.
Bezpieczeństwo - zalecenia:
- nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku
- nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji - Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną
- zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://
- zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki
- nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
- nie przechowuj nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie udostępniaj ich innym osobom
- unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych)
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall)
- dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna
- zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia - Wyloguj -
- w przypadku problemów, prosimy o zapoznanie się z dodatkowymi materiałami pod adresem https://media.naszbank.pl/ib/ ewentualne pytania prosimy kierować pod nr tel. (34) 317 42 82 lub na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Uwaga!
Dla zachowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa niezbędne jest stosowanie się do zaleceń producenta systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej oraz instalowanie zalecanych przez niego uaktualnień tych programów.
Demo systemu: http://konto.naszbank.pl/