Mamy dla Ciebie nowość !

Robisz często zakupy internetowe? Na pewno Ci się spodoba

Oto Visa Mobile – czyli nowa metoda płatności za zakupy w Internecie (płatności e-commerce).

Szybko, intuicyjnie i – co najważniejsze – jeszcze bezpieczniej!

Visa Mobile dostępna dla klientów Banku Spółdzielczego w Kłobucku!

Jeśli nie lubisz wpisywać w sklepach online i na platformach zakupowych numerów karty płatniczej, to rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie! Teraz możesz płacić numerem telefonu

Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

Krok 1

Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

Krok 2

Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank Spółdzielczy w Kłobucku, do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

I już, możesz ruszać na bezpieczne internetowe zakupy!  

W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności. Następnie wpisz swój numer telefonu i potwierdź płatność w aplikacji Visa Mobile.

Proste? Proste!

Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa.

Jak uruchomić VISA MOBILE  (wideo)

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.