PayByNet to usługa płatności internetowych stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR S.A.). Jest to elektroniczne polecenie przelewu z przekazywaną, przez KIR S.A. w trybie on-line, informacją o dokonaniu zapłaty.

Dzięki proponowanej usłudze Klienci korzystający z bankowości internetowej mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach PayByNet.

KIR PayBayNet

System płatności PayByNet działa w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Po dokonaniu płatności e-sklep natychmiast otrzymuje odpowiednią informację elektroniczną (status transakcji) i może przystąpić do realizacji zamówienia.

 

Usługa PayByNet daje nam dostęp do największych systemów płatności internetowych takich jak:

 

dotpay eService IAI przelewy24 transferuj

 

Jak korzystać z PayByNet ?

  1. W chwili dokonania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatnościw systemie "PayByNet", przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać "PayByNet", a po wyświetleniu strony serwisu -kliknąć logo BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości, a następnie wybrać Bank Spółdzielczy w Kłobucku,
  2. Automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do Internet Bankingu,
  3. Po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany,
  4. Sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić o realizacji zamówienia.

 

W ramach usługi gwarantujemy:

  • szybki i bezpieczny przelew środków - płatność jest realizowana w ciągu kilku minut,
  • szeroki zasięg– zapłacić można już w 3000 sklepów internetowych, 400 urzędach on-line, a także w sklepach obsługiwanych przez transferuj.pl, przelewy24.pl, IAI Płatności, Service Online, Dotpay.pl,
  • wygodę i łatwy sposób korzystania - dane przelewu w systemie bankowości internetowej wypełniane są automatycznie.

 

Więcej informacji na temat usługi PayByNet - na stronie www.paybynet.pl

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.