Szanowni Klienci!

W związku z zaistniałą sytuacją i zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 zwracamy się z uprzejmą prośbą (i w miarę możliwości) o odraczanie lub ograniczanie wizyt w placówkach Banku Spółdzielczego w Kłobucku.

Wypłaty gotówki prosimy realizować (w miarę możliwości) w naszych bankomatach dostępnych całodobowo.

 W celu zminimalizowania ryzyka w trakcie obsługi:

- w Centrali Banku w Kłobucku oraz Oddziałach Banku w Pankach i we Wręczycy Wielkiej:

na sali operacyjnej JEDNORAZOWO może przebywać maksymalnie 3 KLIENTÓW,

- w Punktach Kasowych w Kamyku, Częstochowie oraz Truskolasach JEDNORAZOWO może przebywać maksymalnie 2 KLIENTÓW.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji (w godzinach pracy) pod numerem telefonu:

34 317-37-70 (Centrala Banku), 34 317-90-15 (Oddział Panki), 34 317-00-39
(Oddział Wręczyca Wielka).

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Posiadaczom bankowości elektronicznej proponujemy realizację wszelkich płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Dziękujemy Państwu za zrozumienie i przepraszamy za niedogodności.

Wszystkie nasze działania wprowadzamy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Kłobucku

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.