Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zmiany w obsłudze Klientów.

Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Placówkach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia.

W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów.

Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

W Placówkach Banku może przebywać ograniczona liczba Klientów.

Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Placówkach Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

DZIĘKUJEMY ZA ZROZUMIENIE I PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI.

Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Kłobucku

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.