BANK SPÓŁDZIELCZY W KŁOBUCKU POPIERA I ZACHĘCA DO UDZIAŁU W AKCJI ZAPŁAĆ ZA SENIORA

W trwającym właśnie czasie pandemii wielu klientów przy kasach to osoby starsze, które chcą opłacić  na czas rachunki za prąd, czynsz, telefon itp., a które w zdecydowanej większości nie mają dostępu do bankowości elektronicznej.

Dlatego zwracamy się z apelem: apelujemy do osób korzystających z płatności internetowych, mobilnych, aby zaproponowali swoim rodzicom, dziadkom, wujkom, ciociom lub nawet bliskim sąsiadom w podeszłym wieku, opłacenie w ich imieniu rachunków , wykorzystując bankowość elektroniczną, a oni po zrealizowaniu transakcji przekażą Wam gotówkę.

Zależy nam aby te osoby pozostały w domu, bo to właśnie seniorzy są w największej grupie ryzyka.

Zróbmy zatem chociaż tyle, by ochronić ich zdrowie. Zachęcamy także inne banki i ich "mobilnych" Klientów, aby włączyli się do akcji #zapłaćzaseniora

Przypominamy, iż dla klientów, którzy chcą samodzielnie, zdalnie realizować swoje płatności i korzystać z rachunku przez internet uruchomiliśmy możliwość złożenia wniosku elektronicznie:

https://bsklobuck.pl/index.php/169-wniosek-o-karte-i-dostep-do-internet-bankingu

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.