Szanowni Państwo,
w związku z pojawiającymi się w ostatnim czasie informacjami o próbach wyłudzenia danych osobowych przez oszustów podszywających się pod infolinię Banku BPS prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Zasady bezpieczeństwa dla klienta:
- infolinia Banku nie wykonuje połączeń wychodzących z numeru 801 321 456;
- infolinia Banku PBS obsługuje klientów banków spółdzielczych tylko w zakresie kart;
- Pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo w Banku nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientami;
- nigdy nie podawaj przez telefon pełnego loginu do bankowości internetowej lub pełnego numeru karty;
- nigdy nie podawaj przez telefon hasła do bankowości internetowej lub trzycyfrowego kody z karty CCV;
- nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych;
- poproś rozmówcę o podanie imienia i nazwiska, jeżeli ich sam nie podał. Pracownicy infolinii Banku przedstawiają się już na początku rozmowy;
- pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych;
- zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
!!! Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z bankiem lub zadzwoń na Infolinię Banku pod numer wskazany na karcie !!!