czynna Pn - Pt w godz. od 8:00 do 17:00 ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2 42-100 Kłobuck tel.34 317 27 67 tel.34 317 37 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. WPŁATOMAT - 24 h
czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30 Wt w godz. od 9:15 do 17:00 ul. Słoneczna 4 42-120 Miedźno tel. 34 310 37 41
bankomat - 24 h
Bank Spółdzielczy w Kłobucku oferuje dostęp do gotówki poprzez bankomaty, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Lokalizacja bankomatu:
Kłobuck, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2 - dostępny 24h
Kamyk, ul. Plac Witosa 9 - dostępny 24h
Panki, ul. Tysiąclecia 6 - dostępny 24h
Częstochowa, ul. Łódzka 33 - dostępny 24h
Wręczyca Wielka, ul. 3 Maja 2 - dostępny 24h
Zawady, ul. Częstochowska 8, 42-110 Popów - dostępny 24h
Miedźno, ul. Słoneczna 4 - dostępny 24h
Podczas korzystania z bankomatu należy pamiętać o następujących zasadach:
Jeśli wprowadzimy zły numer PIN, bankomat poprosi nas o jego ponowne wprowadzenie - jednak jeśli trzy razy z rzędu wprowadzimy zły numer, bankomat zatrzyma naszą kartę. Zatrzymanie karty nastąpi niezależnie od tego, czy zły PIN podamy trzy razy pod rząd w tym samym bankomacie, a także od czasu jaki upłynął pomiędzy wprowadzeniami złego PIN-u. Oczywiście jeśli zły PIN wprowadzimy dwukrotnie, a za trzecim razem wprowadzimy dobry PIN to licznik złych wprowadzeń kodu wyzeruje się. Jeżeli dwukrotnie wprowadzimy zły PIN i zrezygnujemy z operacji, a następnie znów będziemy próbować w innym bankomacie za kilka dni, to karta zostanie zatrzymana już po pierwszym wprowadzeniu złego kodu.
Z pewnością bankomat zatrzyma naszą kartę jeśli karta została zastrzeżona w wyniku kradzieży lub zgubienia. Karta może zostać również zatrzymana jeżeli minął jej termin ważności.
Karta - oraz wypłacana gotówka - może zostać również zatrzymana w bankomacie, jeżeli po dokonaniu transakcji nie wyjmiemy karty (bądź gotówki) po upływie 30 sekund. Bankomat najpierw wydaje nam kartę a dopiero po jej wyjęciu z urządzenia wypłacana jest gotówka - a po jej pobraniu również potwierdzenie dokonanej transakcji.
W razie zatrzymania karty w bankomacie np. z powodu nie odebrania jej z bankomatu po upływie odpowiedniego czasu (30 sekund) bądź wskutek błędnej pracy bankomatu, fakt ten należy zgłosić do banku (oddziału).
Jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy problemy z obsługą bankomatu powinniśmy zgłosić to w banku.
Bankomat może również wydać nam wydruk potwierdzający dokonanie transakcji lub wykonanie innej operacji np. zmianę PIN-u. Bankomat, przed wydrukiem potwierdzenia zapyta czy życzymy sobie wyświetlenie potwierdzenia na ekranie, czy bezpośredni wydruk przez drukarkę, czy też ewentualną rezygnację z potwierdzenia.
Bankomat posiada również funkcję "zlecenia", tzn. może dokonać zlecenia przelewu gotówki z rachunku klienta na konto zgodnie ze złożoną wcześniej dyspozycją w banku (nazwa zlecenia, numer konta, tytuł operacji).
Infolinia grupy BPS 801 321 456 (w tym zastrzeżenie karty) Zastrzeżenie karty tel: 86 215 50 50