Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Placówki i bankomaty

Trwa ładowanie listy punktów

Znajdź placówkę lub bankomat

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku - Centrala

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku - Centrala 

    czynna Pn - Pt w godz. od 8:00 do 17:00
    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
    42-100 Kłobuck
    tel. 34 317 27 67
    tel. 34 317 37 70

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    WPŁATOMAT - 24 h

    Oddział w Pankach

    Oddział w Pankach

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30
    Wt w godz. od 9:15 do 17:00

    ul. Tysiąclecia 6
    42-140 Panki
    tel./fax 34 317 90 15

    WPŁATOMAT - 24 h

    Oddział we Wręczycy Wielkiej

    Oddział we Wręczycy Wielkiej 

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 7:45 do 15:30
    Wt w godz. od 9:00 do 17:00
    ul. 3 Maja 2
    42-130 Wręczyca Wielka
    tel. 34 317 00 39

    WPŁATOMAT - 24 h

    Punkt Kasowy w Częstochowie

    Punkt Kasowy w Częstochowie

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30
    Wt w godz. od 9:15 do 17:00

    ul. Łódzka 33
    42-200 Częstochowa
    tel. 34 325 15 47

    bankomat - 24 h

    Punkt Kasowy w Kamyku

    Punkt Kasowy w Kamyku 

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30
    Wt w godz. od 9:15 do 17:00

    Plac Witosa 9
    42-125 Kamyk
    tel. 34 319 70 16

    bankomat - 24 h

    Oddział w Zawadach

    Oddział w Zawadach 

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30
    Wt w godz. od 9:15 do 17:00

    Zawady, ul. Częstochowska 8
    42-110 Popów
    tel. 34 310 37 31

    bankomat - 24 h

    Filia w Miedźnie

    Filia w Miedźnie

    czynny: Pn, Śr - Pt w godz. od 8:00 do 15:30
    Wt w godz. od 9:15 do 17:00

    ul. Słoneczna 4
    42-120 Miedźno
    tel. 34 310 37 41

    bankomat - 24 h

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku oferuje dostęp do gotówki poprzez bankomaty, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Lokalizacja bankomatu:

    • Kłobuck, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2 - dostępny 24h
    • Kamyk, ul. Plac Witosa 9 - dostępny 24h
    • Panki, ul. Tysiąclecia 6 - dostępny 24h
    • Częstochowa, ul. Łódzka 33 - dostępny 24h
    • Wręczyca Wielka, ul. 3 Maja 2 - dostępny 24h
    • Zawady, ul. Częstochowska 8, 42-110 Popów - dostępny 24h
    • Miedźno, ul. Słoneczna 4 - dostępny 24h

    Podczas korzystania z bankomatu należy pamiętać o następujących zasadach:

    • Jeśli wprowadzimy zły numer PIN, bankomat poprosi nas o jego ponowne wprowadzenie - jednak jeśli trzy razy z rzędu wprowadzimy zły numer, bankomat zatrzyma naszą kartę. Zatrzymanie karty nastąpi niezależnie od tego, czy zły PIN podamy trzy razy pod rząd w tym samym bankomacie, a także od czasu jaki upłynął pomiędzy wprowadzeniami złego PIN-u. Oczywiście jeśli zły PIN wprowadzimy dwukrotnie, a za trzecim razem wprowadzimy dobry PIN to licznik złych wprowadzeń kodu wyzeruje się. Jeżeli dwukrotnie wprowadzimy zły PIN i zrezygnujemy z operacji, a następnie znów będziemy próbować w innym bankomacie za kilka dni, to karta zostanie zatrzymana już po pierwszym wprowadzeniu złego kodu.
    • Z pewnością bankomat zatrzyma naszą kartę jeśli karta została zastrzeżona w wyniku kradzieży lub zgubienia. Karta może zostać również zatrzymana jeżeli minął jej termin ważności.
    • Karta - oraz wypłacana gotówka - może zostać również zatrzymana w bankomacie, jeżeli po dokonaniu transakcji nie wyjmiemy karty (bądź gotówki) po upływie 30 sekund. Bankomat najpierw wydaje nam kartę a dopiero po jej wyjęciu z urządzenia wypłacana jest gotówka - a po jej pobraniu również potwierdzenie dokonanej transakcji.
    • W razie zatrzymania karty w bankomacie np. z powodu nie odebrania jej z bankomatu po upływie odpowiedniego czasu (30 sekund) bądź wskutek błędnej pracy bankomatu, fakt ten należy zgłosić do banku (oddziału).
    • Jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy problemy z obsługą bankomatu powinniśmy zgłosić to w banku.
    • Bankomat może również wydać nam wydruk potwierdzający dokonanie transakcji lub wykonanie innej operacji np. zmianę PIN-u. Bankomat, przed wydrukiem potwierdzenia zapyta czy życzymy sobie wyświetlenie potwierdzenia na ekranie, czy bezpośredni wydruk przez drukarkę, czy też ewentualną rezygnację z potwierdzenia.
    • Bankomat posiada również funkcję "zlecenia", tzn. może dokonać zlecenia przelewu gotówki z rachunku klienta na konto zgodnie ze złożoną wcześniej dyspozycją w banku (nazwa zlecenia, numer konta, tytuł operacji).

    Infolinia grupy BPS 801 321 456 (w tym zastrzeżenie karty)
    Zastrzeżenie karty tel: 86 215 50 50