Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Internet Banking

    Jedną z nowoczesnych usług świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Kłobucku jest usługa Internet Banking, która umożliwia Klientom obsługę posiadanych rachunków poprzez sieć Internet. Korzystając z dostępu do konta przez Internet Banking Klienci zyskują niezależność. Aby móc korzystać z usługi Internet Banking należy posiadać komputer z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową.

    Co umożliwia usługa Internet Banking i jakie ma zalety

    • zapewnia stały dostęp do salda i danych szczegółowych o rachunkach posiadanych w Banku
    • przeglądanie historii operacji na tych rachunkach
    • wydrukować fragment historii operacji lub informacje o wybranej operacji
    • złożyć dyspozycję przelewu na rachunek obcy, na rachunek ZUS i na rachunek urzędu skarbowego do wysokości dziennego limitu transakcji
    • pozwala przeglądać wykaz dyspozycji złożonych poprzez wszystkie dostępne kanały elektroniczne
    • przy składaniu dyspozycji przelewu pozwala podać przyszłą datę realizacji, oraz w razie potrzeby anulować takie zlecenie przed upływem daty realizacji założyć i modyfikować listę odbiorców oraz wykorzystywać ich dane przy wykonywaniu przelewów na rachunek obcy
    • pozwala założyć i modyfikować zestawy danych płatników oraz wykorzystywać je przy wykonywaniu przelewów na rachunki ZUS i rachunki urzędów skarbowych

    Bezpieczeństwo

    W związku z wprowadzeniem 3D-Secure (bezpieczne płatności kartą w internecie) osoby zainteresowane płatnościami kartą przez internet prosimy o kontakt z Bankiem.

    Uwaga!

    Dla zachowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa niezbędne jest stosowanie się do zaleceń producenta systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej oraz instalowanie zalecanych przez niego uaktualnień tych programów.

    Demo systemu: http://konto.naszbank.pl/

    Przydatne informacje

    Bezpieczeństwo - zalecenia

    • nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku
    • nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji - Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną
    • zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://
    • zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki
    • nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
    • nie przechowuj nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie udostępniaj ich innym osobom
    • unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych)
    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki
    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall)
    • dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna
    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia - Wyloguj -
    • w przypadku problemów, prosimy o zapoznanie się z dodatkowymi materiałami pod adresem https://media.naszbank.pl/ib/ ewentualne pytania prosimy kierować pod nr tel. (34) 317 42 82  lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Skontaktuj się z nami.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku

    tel. 034 317 27 67 lub 034 317 37 70
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
    42-100 Kłobuck

    Kod BIC (SWIFT):
    POLUPLPR

    KRS: 0000137013

    NIP: 5740007562

    REGON: 000496604

    e-Doręczenia:
    AE:PL-27469-86289-RWEWC-20