Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna

    BANKOWOŚĆ MOBILNA

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak smartfon lub tablet.

    screen aplikacja small

    Aplikacja mobilna dla systemu Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

    Intuicyjny interfejs aplikacji Nasz Bank dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Aplikacja mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do bankowości elektronicznej przez www.

    Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami systemu Internet Banking.

    Co zyskujesz?

    • możliwość autoryzacji operacji zlecanych w bankowości internetowej za pomocą aplikacji bez konieczności przepisywania hasła SMS,
    • bezpłatne powiadomienia o operacjach na rachunku,
    • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
    • dostęp do historii wykonywanych operacji,
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
    • wykonywanie przelewów internetowych,
    • doładowanie telefonów,
    • wykonywanie przelewów QR.

    Korzyści dla klienta

    • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet
    • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet
    • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce
    • większa satysfakcja podczas korzystania z usługi

    Bezpieczeństwo:

    Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Aplikacji mobilnej są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

    Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać na stronie https://naszbank.pl/ lub w placówkach Banku Spółdzielczego w Kłobucku.

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

    Link do pobrania z AppStore (iOS) oraz Google Play (Android)

    Aplikacja mobilna NASZ BANK Android - przewodnik użytkownika

    Aplikacja mobilna NASZ BANK iOS - przewodnik użytkownika

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Skontaktuj się z nami.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku

    tel. 034 317 27 67 lub 034 317 37 70
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
    42-100 Kłobuck

    Kod BIC (SWIFT):
    POLUPLPR

    KRS: 0000137013

    NIP: 5740007562

    REGON: 000496604

    e-Doręczenia:
    AE:PL-27469-86289-RWEWC-20