Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

ROR Junior -13 - rachunek karty

    Konto ROR JUNIOR-13, jako konto karty

    W naszej ofercie znajduje się konto dla małoletniego ROR Junior-13, który ukończył 7 lat ale nie ma skończonego 13 roku życia a Ty jesteś jego Opiekunem Prawnym.

    Konto jest dostępne, jako konto pomocnicze do Twojego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowy typu ROR, ROR STUDENT lub ROR SENIOR.   

    To nowoczesne rozwiązanie, które wprowadza Twoją Pociechę w świat finansów, uczy i jednocześnie sprawia wiele przyjemności. 

    To doskonały pomysł na prezent. W tej formie możesz przekazywać kieszonkowe Swoim Dzieciom.

    Konto możesz założyć samodzielnie z pozycji Aplikacji Mobilnej lub po zalogowaniu się do swojego konta przez Internet.

    Jak to zrobić?

    To bardzo proste:

    • po zalogowaniu się do konta przez Internet z panelu po lewej stronie wybierz Bankowość dla najmłodszych, następnie „dodaj dziecko”, wprowadzić dane dziecka, w kolejnym kroku dodaj urządzenie i postępuj zgodnie z poleceniami jakie pokazują się na stronie, aż do momentu, kiedy zostanie wygenerowany kod QR. W kolejnym kroku na telefonie dziecka ze sklepu Play pobierz aplikację NASZ BANK JUNIOR i przejdź wskazane kroki, aż do momentu kiedy będzie trzeba zeskanować kod QR.
    • zaloguj się do Aplikacji Mobilnej i wybierz kafelek Usługi, następnie przez Panel rodzica dodaj dane dziecka i postępuj zgodnie z krokami, które dyktuje aplikacja, aż do momentu kiedy zostanie wygenerowany kod QR. W kolejnym kroku na telefonie dziecka ze sklepu Play pobierz aplikację NASZ BANK JUNIOR i przejdź wskazane kroki, aż do momentu, kiedy będzie trzeba zeskanować kod QR z telefonu rodzica.
    • po zakończeniu całego procesu musisz się wylogować i ponownie zalogować wówczas pokaże się konto karty, które przypisane jest do dziecka.

    Do konta, możesz zawnioskować o kartę przepłaconą MasterCard, w każdej naszej placówce, dzięki której Twoje Dziecko będzie mogło dokonywać czynności w ramach drobnych bieżących spraw życia codziennego do wysokości akceptowalnych limitów i mieszczących się w kwocie zwykłego zarządu.

    Karta wydana jest od ręki.

    Twoje Dziecko będzie miało możliwość korzystania z aplikacji mobilnej oraz usługi BLIK, a Ty będziesz miał pełną kontrolę.

    Limity jakie przypisaliśmy do karty przedpłaconej:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN – 100zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 50 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 500 zł,
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji internetowych (E-commerce) - nie może być mniejszy niż limit dla transakcji bezgotówkowych, i nie może być większy niż 500 zł.

    Ty jako Rodzic czy tez Opiekun Prawny możesz zarządzać środkami zgromadzonymi, na tym rachunku do wysokości zwykłego zarządu.

    Załóż konto karty już dziś, odbierz kartę przedpłaconą MasterCard i przekonaj się ile przyjemności sprawi to Twoim najbliższym!

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Skontaktuj się z nami.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku

    tel. 034 317 27 67 lub 034 317 37 70
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
    42-100 Kłobuck

    Kod BIC (SWIFT):
    POLUPLPR

    KRS: 0000137013

    NIP: 5740007562

    REGON: 000496604

    e-Doręczenia:
    AE:PL-27469-86289-RWEWC-20