Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Lokaty

    Konto oszczędnościowe jest produktem przeznaczonym dla klientów indywidualnych. Do jego założenia wymagane jest posiadanie zwykłego rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku Spółdzielczym w Kłobucku.

    Oferta Banku obejmuje w szczególności:

    • lokaty terminowe w złotych,
    • rachunek oszczędnościowy w złotych.

    Co polubisz w koncie oszczędnościowym

    • nie ma kwoty minimalnej, więc zarabiasz już od pierwszej wpłaconej złotówki
    • kapitalizacja odsetek miesięczna
    • oprocentowanie uzależnione od kwoty środków zgromadzonych na kocie z rozbiciem na przedziały: do 9 999,99 zł , od 10 000 zł do 99 999,99 zł, powyżej 100 000 zł
    1. Nie pobieramy opłat za otwarcie i prowadzenie konta oraz za pierwszą w miesiącu wypłatę środków.
    2. Bank Spółdzielczy w Kłobucku posiada w swojej ofercie depozyty terminowe 1, 3, 6 i 12 miesięczne.
    3. Wpłata środków na rachunek lokaty terminowej może być dokonana w formie gotówkowej, bądź w formie bezgotówkowej.
    4. Wypłata kapitału, kapitału wraz z naliczonymi odsetkami lub samych odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na lokacie może być dokonana w formie gotówkowej lub bezgotówkowej określonej w Potwierdzeniu otwarcia lokaty.
    5. Zamknięcie lokaty następuje z chwilą dokonania wypłaty środków zgromadzonych na rachunku lokaty terminowej.

    Uwaga! Jesteś zainteresowany skontaktuj się z Bankiem a udzielimy Ci szczegółowych informacji na temat wybranej prze Ciebie formy oszczędzania.

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Skontaktuj się z nami.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku

    tel. 034 317 27 67 lub 034 317 37 70
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
    42-100 Kłobuck

    Kod BIC (SWIFT):
    POLUPLPR

    KRS: 0000137013

    NIP: 5740007562

    REGON: 000496604

    e-Doręczenia:
    AE:PL-27469-86289-RWEWC-20