Menu
Internet Banking
Jedną z nowoczesnych usług świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Kłobucku jest usługa Internet Banking, która umożliwia Klientom obsługę posiadanych rachunków poprzez sieć Internet. Korzystając z dostępu do konta przez Internet Banking Klienci zyskują niezależność. Aby móc korzystać z usługi Internet Banking należy posiadać komputer z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową.
Co umożliwia usługa Internet Banking i jakie ma zalety:
- zapewnia stały dostęp do salda i danych szczegółowych o rachunkach posiadanych w Banku,
- przeglądanie historii operacji na tych rachunkach,
- wydrukować fragment historii operacji lub informacje o wybranej operacji,
- złożyć dyspozycję przelewu na rachunek obcy, na rachunek ZUS i na rachunek urzędu skarbowego do wysokości dziennego limitu transakcji,
- pozwala przeglądać wykaz dyspozycji złożonych poprzez wszystkie dostępne kanały elektroniczne,
- przy składaniu dyspozycji przelewu pozwala podać przyszłą datę realizacji, oraz w razie potrzeby anulować takie zlecenie przed upływem daty realizacji założyć i modyfikować listę odbiorców oraz wykorzystywać ich dane przy wykonywaniu przelewów na rachunek obcy,
- pozwala założyć i modyfikować zestawy danych płatników oraz wykorzystywać je przy wykonywaniu przelewów na rachunki ZUS i rachunki urzędów skarbowych.
Bezpieczeństwo
W związku z wprowadzeniem 3D-Secure (bezpieczne płatności kartą w internecie) osoby zainteresowane płatnościami kartą przez internet prosimy o kontakt z Bankiem.
Bezpieczeństwo - zalecenia:
- nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku
- nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji - Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną
- zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://
- zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki
- nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
- nie przechowuj nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie udostępniaj ich innym osobom
- unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych)
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall)
- dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna
- zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia - Wyloguj -
- w przypadku problemów, pytań prosimy o kontakt pod nr tel. (34) 317 42 82 lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Uwaga!
Dla zachowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa niezbędne jest stosowanie się do zaleceń producenta systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej oraz instalowanie zalecanych przez niego uaktualnień tych programów.
Demo systemu: http://konto.naszbank.pl/
Utraciłeś dokument?
Utraciłeś dokument?
Nie ryzykuj - zastrzeż go w Banku! Chroń swoją tożsamość!
...czytaj więcej